A fém reklámtoll előnyei

Manapság könnyen hozzá lehet jutni reklámtollhoz, ezekből egy idő után egész gyűjteményed lehet. Az a kérdés mennyire használhatóak? A cégek számára elsődleges a költséghatékonyság, ezért igyekeznek minél olcsóbban megoldani a reklámnak e-formáját. A fémtoll sokkal elegánsabb és tartósabb műanyag társánál, ár-érték arányban pedig mindenképpen nyertes a műanyaggal szemben.

Sajnos a reklámtollak nagy része  kínai tömegtermék és itt nem a kínain van a hangsúly, hiszen sok remek minőségű toll és más termék készül Kínában. Az olcsó, gyenge minőségű termékek gyártásának oka hogy a gyártó alkalmazkodik a fogyasztói igényekhez. A tollak alkotóelemeinél is vannak lényeges minőség beli eltérések, amely az árban tükröződik.

Nyilvánvaló hogy tollban, amely 100 Ft-ba kerül, és ebben már benne van a forgalmazó árrése és az emblémázási költség, nem lehetnek ugyanazok az alkatrészek, mint az írószerboltban megvásárolható tollban, amely 600 Ft-ba kerül. A nagyon olcsó reklámtollakkal egészen addig nincsen semmi baj, amíg el nem kezdjük használni. Persze csak egy idő után. Vagy nem ír tovább vagy elkezd folyni belőle a tinta, ami lehet, hogy nem valami finom illatú. Az is lehet, hogy nagyon hamar beszárad, de legalább már nem fog folyni.

Választhatod azt is, hogy a tolltestbe veszel új betétet, de vajon megéri-e, ha csupán egy gyenge műanyag, amely rövid idő alatt szétesik. Üzleti tárgyalásra vagy más komoly eseményre ahol jó benyomást szeretnénk tenni nyilván nem fogunk egy más cég logóját viselő vacak tollat vinni. Sokkal jobb benyomást kelthetünk egy fém tollal, amely akár viselheti a saját céges logónkat is. Ne tegyük jelentőségtelivé hogy milyen tollal írunk, de ne elégedjünk meg a gyenge minőséggel és főleg ne kockáztassuk, hogy nem működő vagy rosszul működő tollat kell, hogy használjunk jobb híján, fontos pillanatokban.

Ahogyan a ruházatunkban megnyilvánul az adott esemény komolysága, ez tükröződjön minden másban is például a tollunkban. Ha jó minőségű fém reklámtollat látnak el cégjelzéssel, az többe kerül a cégnek, de tovább használható, és ha kifogy benne a betét valószínűleg a használója ki fogja cserélni. A céglogó továbbra is szem előtt lesz, tehát a hirdető számára hosszú távon sokkal kifizetődőbb. Itt is érvényesül, hogy az olcsóbb a drágább. Az olcsó hamar tönkre menő műanyag toll hamar a kukába kerül, ezzel a reklámértéke semmivé válik.

A stabil esztétikus fémtoll tartósan használatban lesz.